11 August, 2009

KAWAN '09..

salam perjuangan...
Sekalung tahniah saya ucapkan kepada semua penggerak bagi Karnival Wanita yang telah dianjurkan oleh majoritinya golongan Hawa.
Karnival ini telah berlangsung selama 3 hari. Ahli jawatankuasa telah bertungkus lumus dan memerah otak untuk mengisi jadual yang telah ditetapkan.
Walaupun saya tak satu pun berkesempatan untuk join sekali samada secara langsung mahupun sebalik tabir, saya berbangga karnival ni berjalan dengan jayanya.
Saya berharap golongan muslimat akan terus berani muncul dipentas massa agar tidak akan dikatakan hanya tahu angguk dan geleng.
SAya juga berharap selepas ini, maka timbulah srikandi Umar ataupun srikandi Abu Bakar di abab moden, untuk menjadi petunjuk kepada mahasiswi di bumi yang dirahmati Allah ini.INSYAALLAH...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sahabat@sahabiah PMI

.: sahabat utm :.

sahabat nun disana