22 November, 2009

sedih rasanya..

.....

dah lama rasanya aku tidak menjamah huruf-huruf di keyboard ni....bersarang bersarang bebenor kot..sudah hampir dua minggu aku berkampung di UTM bukan sebagai mahasiswa akademik tetapi mahasiswa yang mernyertai PALAPES. suka ada duka, letih dan tension dapat aku rasai.
hari ini genap lah 10 zulhijjah 1430H, aku masih dalam tugasan. markas palapes telah berbesar hati unutk bagi cuti raya kpd kami selama dua hari. sedih rasanya di hati. hati ini teringat keluarga kat kampung, hati ini meronta-ronta mencari kasih sayang ibu dan ayah serta adik - adikku.Mujurlah skuadku dapat mengisi kegembiraan walaupun tidak sama. apa pun aku mesti teruskan perjuangan ini walaupun memeritkan jiwa dan sanubari.

terima kasih buat sahabat-sahabat aku yang bersama aku dalam perjuangan ini.InsyaALLAH ALLAH akan memberkati kita.
selamat Hari RaYA aIDILdHA aku ucapkan kepada semua keluarga,sahabat-sahabat aku, rakan-rakan, jurulatih dan semua umat islam seluruh pelosok dunia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sahabat@sahabiah PMI

.: sahabat utm :.

sahabat nun disana