24 March, 2010

ketika itu..








ketika itu ..
masih aku ingat sewaktu kita berlari-lari,
sambil memanggil namamu,
berkaki ayam tidak bersepatu,
sekuat hati aku memanggil mu,
namun kau tetap jua meninggalkan ku,
mungkin kau tidak sedar,
aku memanggil mu dari belakang,
sedih ku keseorangan....

aku lelah pada mata tidak sama dengan kaki ku,
semakin perlahan hayunan kaki membiarkan kau pergi,
biar diri ini menjadi penentu,
aku harus bangkit melawan nafsu,
agar beroleh sesuatu,

ketika itu ,
nafsu menghantuiku,
tautan kasih aku harapkan,
menjadi semangat pembakar diri,
agar betul dilandasan diri,

mari kita selami,
detik terindah waktu bersama,
makin jauh makin sayang....
ketika itu...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sahabat@sahabiah PMI

.: sahabat utm :.

sahabat nun disana