12 May, 2012

MGR vs MAI~

bismillahirrahmanirrahim..

subhanallah, akhir aku dapat melihat dan merasa program yang telah lam tidak aku lakukan sekian waktu dahulu. semasa aku di matrikulasi, kami ahlijawatankuasa surau dan jawatan kuasa perwakilan pelajar ada  mengadakan program Minggu Aspirasi Islam. tempoh yang perjalanan program ini selama dua minggu.keadaannya lebih kurang dengan program yang sedang berlangsung sekrang di Kolej Tun Canselor(KTC) iaitu MGR~ Minggu Genegrasi Rabbani.

program ini disi dengan semuanya untuk memperkenalkan keunikan dan kehebatan Islam kepada semua.selain itu, turut mengambil bahagian adalh pengisian terhadap para remaja. antaranya adalah forum islamik, jualan, sister's night, pertadingan nasyid dan ditutup dengan persembahan nasyid jemputan.

semua ini mengimbau kenangan lalu. jika dahulu semasa di matrikulasi iaitu KMPP, tahun pertama kami menjemput kumpulan Hijjaz dan tahun kedua  Rabbani. memang meriah, dataran pelajar dipenuhi dengan semua student,beranggaran sebanyak 2000 orang.kali ini menreka menjemput kumpulan UNIC~

Tahniah buat KTC kerna berjaya melaksanakan program seperti ini, walaupun esok mala penutupnya, aku boleh bagi 4 bintang atas pelaksanaan mereka. seperti biasa, tiada program yang sempurna. moga kali ini tidak akan menjadi penamat buat kalian untuk mengadakanya lain tahun.



 



 

 ismaryzalismail
12 mei 2012



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sahabat@sahabiah PMI

.: sahabat utm :.

sahabat nun disana