12 February, 2014

ulangtahun

Bismillhirrahmanirrahim

Subhanallah, wa syukurillah.

Umur ini masih dilanjutkan oleh Allah maha pengasih dan maha penyayang.

Tiada yang mustahil bila mana lafaz kun fa yakun di ungkapkan.

26. satu angka yang menunjukkan hampirnya aku dengan rumah kedua.

Hari ini adalah hari ulang tahun kelahiran aku.

terima kasih bonda dan ayahanda, mereka berdua berpenat lelah menjaga, mendidik aku tanpa erti putus asa.

walau adakalanya hati mereka terguris dengan peail aku, mereka tetap dan berhati teguh.

tanggal 12 februari 1988 aku dilahirkan, selang setahun tarikh yang sama, bulan yang sama, adik aku dilahirkan.

terima kasih ucapan dan doa kalian. cuma takde lagi ucapan seperti ini "Hb isma, moga mendapat isteri cerdik dan solehah ke, isteri cantik ke"..hehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sahabat@sahabiah PMI

.: sahabat utm :.

sahabat nun disana