10 February, 2010

thank q sahabat




hari ni 9/2...rutin kehidupanku seperti biasa, cuma kerinduanku terhadap keluargaku semakin memuncak...tanggujawabku sebagai mahasiswa tidak ku abaikan...
dari pagi hingga ke petang, asyik teringat akan rancangan ku ngan rakan sekelasku untuk bbq malam ni...maklumlah malam ni malam last sebelum aku balik cuti raya cina...
dalam hitungan aku hampir 3 bulan aku tak bersua muka dengan aku punya family...

malam jua menjelma....tazkirah conner di KTC menjadi santapan rohaniku hari ni selepas maghrib. hajatnya ingin ku teruskan ke KTDI namun tugasan sebagai JKM terpaksa aku akur..
dalam tidak sedar ,ada satu perancangan yang di salah anggap oleh benak fikiranku telah diatur oleh Shahir and the geng...bulan februari 3 orang dari ahli JKM akan menyambut ulangtahun kelahirannya, termasuklah aku....fatiah, hafizuddin dan aku sendiri...bukanlah tarikhnya hari ni.

ini lah sambutan yang pertama sepanjang aku berada di UTM....sahabatku mengambil kisah tentangku dan juga sahabat lain...subhanallah manis nya nilai ukhwahmu jika bersahabat keranamu....
kepada sahabat-sahabat JKM aku bangga bersamamu semua...sebak dihati tidakku zahirkan sebagai lenangan mutiara...hanya di hatiku akan ku simpan dan bukukan memori ini, sebagai kenangan bernilai.seribu kemaafan kupohon agar salah sangkaku itu berkubur...insyaallah kelemahanku ini akanku atasi...inilah perubahan setelah aku bergelar dewasa yang perlu aku cegahi...

terima kasih sahabat JKM...semoga ukhwah kita kekal selamanya...
kemanisan ukhwah akan dapat dirasai sekiranya bersahabat kerana ALLAH...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sahabat@sahabiah PMI

.: sahabat utm :.

sahabat nun disana