24 January, 2011

kekasihku tidak sedarkan diri 2

Minggu lepas sudah genap 4 minggu kekasih aku koma tidak sedarkan diri. Aku gagal untuk mngubatinya. Dia dia biarkan terlantar di katil pesakit, tanpa sebarang kunjungan seorang pun.Sudah la sakit, ditambah pula moral down. Minggu lepas dia sudah jalani pembedahan. Jantungnya dikeluarkan, dibersihkan. Nmun masih tidak dapat selamatkannya.
Kenangan aku bersamanya, semuanya tersimpan baik. Jauh dfi sudut hati ini untuk mencari pengganti. Tiap hari dia mendesak aku, untuk mencari pengganti. Katanya sudah tiba masanya aku mencari penganti.

Hari ini dia sudahku ganti.Usianya lebih muda.Masih tidak mengenali apa erti kehidupan lagi. Dulu compaq sekarang acer. Aku terpaksa menggantikannya. Insyaallah aku akan merawatnya. Selagi mana boleh dirawat, aku tetap kan merawatnya.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sahabat@sahabiah PMI

.: sahabat utm :.

sahabat nun disana