10 March, 2011

barakallah-zulkifli dan atirah

Allahamdulillah, kali ini aku berkesempatan untuk menyaksikan sahabat aku kahwin.Setelah dua sahabat aku yang yang tidak berkesempatan kerana kengkangan masa.Mujurlah kali ini Allah mengizinkan aku bersama sahabat yang lain berkunjung dan memeriahkan walimah tersebut. Zulkifli dan atirah aku mengenali mereka sewaktu di zaman matrik. Namun aku tidak berkesempatan untuk tidur sebantal, makan setalam bersama dengan Zul, nama manja untuk Zulkifli. Setelah aku mendaftar dua minggu di matrikulasi, dia mendapat tawaran ke Mesir, untuk ,emyambung pengajiannya dalam bidang perubatan. Alhamdulillah Atirah sempat menamatkan lengajiannya bersama sahabat lain. Sewaktu kami mendapat berita mereka berdua akan bersatu, kami agak terkejut, begitu jugak en. Mahfuz, atau lebih mesra kami memanggilnya Uncle.Ini dinamakan jodoh.Setelah hampir lima tahun aku tidak bertemu kedua- dua mempelai ini, semalam aku berjumpa dalam keadaan yang tidak disangka-sangka.Allah menemukan jodoh mereka berdua. Memang betullah ape yang uncle cakap ini lah pasangan pertama untuk batch kami.BARAKAALLAH aKHI ZULKIFLI DAN UKHTI ATIRAH
semoga kamu berdua akan terus bersama dibawah naungan Allah dan didampingi Alquran.


merpati dua sejoli~


geng generasi ke-6


aqef, anak sedara kami


zulkifli~ sebelum akad nikah


ciuman pertama~mohon keberkatan






semoga berada dinaungan sakinah dan rahmah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sahabat@sahabiah PMI

.: sahabat utm :.

sahabat nun disana