28 July, 2011

selamat ulang tahun

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah coretan ini sudah pun berusia tiga tahun, 18 haribulan yang lepas. Sedar tidak sedar begitu banyak yang aku sampaikan dan kongsikan.



Harapan aku tidaklah se gah yang diimpikan oleh penulis-penulis novel.Namun, cukuplah sekadar tintaku berwadah.segala coretan hidup aku, aku cuba utk ukirkan disini.Moga-moga segala maanfaat dpat diambil utk digunakan jika bukan hari ini, insyaallah untuk kemudian hari.Apa yang nampak kekurangan, aku seluas-luasnya menerima teguran yang hendak dilontarkan.

Aku ucapkan terima kasih atas tidak jemu-jemu kalian menjenguk ruangan ini.Terima kasih.




1 comment:

  1. Fuyyooo... terbaek r... aku just ingat taun jek... mu ad broadband ke? sakan update ne . jazakallah.... Salaam Ramadhan Kareem

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sahabat@sahabiah PMI

.: sahabat utm :.

sahabat nun disana