01 June, 2011

cerita sebelum balik

Assalamualaikum wbt

Tahun ini usia aku sudah menjangkau 23 tahun.Kata orang dah boleh kawen.hahaha
Memang betul.Tapi, sudahkah aku bersedia.(calon xde lagi, ade hati nak kawen).Aku tidak mahu bercakap mengenai aku, tapi berkaitan dengan sahabat aku.Aku tertarik dengan entri sahabat aku ini.



ce klik cini

Memang indah tangan dicorakkan dengan inai, jemari manis diikat sebentuk cincin.Tetapi sebelum semu ini terjadi, sudah bersediakah kita.Cari lah bekalan sebanyak mungkin sebelum kita menjadi kepala dalam family kita.Kita lah penentu kepada agama, bangsa dan juga negara.jika kita tersalah langkah maka...fikirlah sendiri.
Moga terhibur.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sahabat@sahabiah PMI

.: sahabat utm :.

sahabat nun disana